Trendyol Süper Lig ekiplerinden Net Global Sivasspor’da Rey Manaj’ın sözleşmesi 1,5 yıl uzatıldı.
Kulüpten yapılan açıklamada, kulüp başkanı Bahattin Eken’in Rey Manaj ile gerçekleştirdiği görüşmenin ardından mevcut sözleşmesinde bulunan “20 maç oynama” maddesi kaldırılarak, oyuncuyla 1,5 yıllık yeni bir anlaşma sağlandığı belirtildi.
Eken, yeni sözleşme süreci ile ilgili yaptığı açıklamada şunları kaydetti:
“Rey Manaj, sadece attığı gollerle değil, sahadaki mücadeleci ruhuyla da Sivasspor camiasının sevgisini kazandı. Onunla birlikte daha büyük başarılara imza atacağımıza inancımız tam. Taraftarımızın desteğiyle Manaj’ın formamızı daha büyük zaferlere taşıyacağına eminim. Yeni anlaşmanın hem Rey Manaj hem de Net Global Sivasspor’a hayırlı olmasını diliyor, oyuncumuzun kırmızı-beyazlı formamız altında nice başarılara imza atacağına yürekten inanıyoruz.”
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Belçika’da gündem Fenerbahçe! ‘Anderlecht’in tüyleri yolundu’
1627 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1143 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
751 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
743 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
736 kez okundu