Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ile eski başkan Aziz Yıldırım, sürpriz bir görüşme gerçekleştirdi. Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, camiada birlik ve beraberlik ortamının oluşturulması adına bu görüşmenin gerçekleştiği kaydedildi.

Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Başkanımız Ali Y. Koç ve bir önceki başkanımız Aziz Yıldırım bir araya geldiler.
Camiamızda birlik ve beraberlik ortamının oluşturulması adına gerçekleştirilen bu anlamlı görüşmede; Yüksek Divan Kurulu Başkanımız Şekip Mosturoğlu, Genel Sekreterimiz ve Yönetim Kurulu Üyemiz Burak Çağlan Kızılhan, Yönetim Kurulu Üyemiz Ahmet Ketenci ve Bülent İşcan da yer aldılar.
REKLAM
Camiamızın ve kamuoyunun bilgisine sunarız.”

Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Belçika’da gündem Fenerbahçe! ‘Anderlecht’in tüyleri yolundu’
1622 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1140 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
745 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
736 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
731 kez okundu