Gaziantep’in İslahiye ilçesinde 35 yıl görev yaptığı okulda emekliye ayrılan hizmetli Celal Kömür, öğrenci ve öğretmenler tarafından oluşturulan insan koridoruyla, alkışlarla ve tezahüratlarla uğurlandı.
Gaziantep’in İslahiye ilçesi Pınarbaşı İlkokulu’nda 35 yıldır görev yapan hizmetli Celal Kömür (62), emekli oldu. Kömür’ün emekli olmasının ardından öğrenci ve öğretmenler tarafından sürpriz bir uğurlama töreni yapıldı. Okulun koridorunda ve merdivenlerinde insan koridoru oluşturan öğrenci ve öğretmenler, Celal Kömür’ü alkışlar ve çiçeklerle uğurladı. Uğurlama sırasında öğrenciler de ‘Celal ağabey, Celal ağabey’ diyerek destek söylemelerinde bulundu.
Yapılan sürpriz karşısında Celal Kömür de duygusal anlar yaşadı. – GAZİANTEP
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7931 kez okundu
2
Riyad ile “en büyük” savunma anlaşması: “Trump, dünyaya bir mesaj gönderdi”
6734 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4900 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4895 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3010 kez okundu