Ekonomik İşbirliği Teşkilatı (EİT) tarafından Erzurum’un “2025 Turizm Başkenti” ilan edilmesi kapsamında organize edilen Kış Oyunları’nda curling branşında Kuzey Yamacı SK birinci oldu.
Erzurum Curling Salonu’nda, 7 Ocak’ta başlayan ve 10 takımın katıldığı curling müsabakaları tamamlandı.
İki grupta yapılan müsabakaların ardından grupları geçen 4 takım, final ve yarı finalde mücadele etti.
Kıyasıya mücadele edilen müsabakalarda sıralama şöyle:
1. Kuzey Yamacı SK
2. Çığ SK
3. Akdağ SK
4. Erzurum Hüma SK
Dereceye giren takımlara madalyaları, AK Parti Erzurum İl Başkanı İbrahim Küçükoğlu, EİT Koordinatörü Muharrem Çığlık, Erzurum Büyükşehir Genel Sekreteri Zafer Aynalı ile Gençlik ve Spor İl Müdürü Levent Çakmur tarafından verildi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Belçika’da gündem Fenerbahçe! ‘Anderlecht’in tüyleri yolundu’
1616 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1132 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
739 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
730 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
724 kez okundu