
Türkiye Futbol Federasyonu SGK ve vergi borçlarını zamanında yapılandırmayan 2 kulübe 3’er puan silme cezası verdi.
TFF’den yapılan açıklamaya göre, 2024-2025 sezonu kulüp lisans süreci tamamlandı.
SGK ve vergi borçları için yapılandırmanın kabul edildiğine dair evraklarını verilen sürede sunmayan Artı Değer Vanspor ile İnegölspor, 3’er puan silme cezasına çaptırıldı.
Eksiklerini tamamlayan Onvo Antalyaspor, Bellona Kayserispor ve TÜMOSAN Konyaspor ile Serik Belediyespor’a ise ulusal lisans verildi.
Böylece 2024-2025 sezonunda en üst 3 ligde yer alan kulüplerden 11’i UEFA, 49’u ulusal lisans aldı. Ayrıca, Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi’nde mücadele eden kulüplerden 3’üne UEFA lisansı verilmesi uygun görüldü.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Belçika’da gündem Fenerbahçe! ‘Anderlecht’in tüyleri yolundu’
1623 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1141 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
746 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
738 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
732 kez okundu